0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

וילונות סאן סטריפ – השילוב בחלל הבית

אחת ההתלבטויות הגדולות בזמן עיצוב של בתים או של משרדים היא בכל הנוגע לנושא הוילונות. הוילונות הם בעלי תפקיד חשוב בעיצוב הבית או המשרד ויכולים להשתלב בהם בצורה נכונה, אך בחירה שגויה של וילונות יכולה לחבל בנראות החלל ובמשחקי האור והצל שקיימים בו. וילונות סאן סטריפ הם פתרון מושלם לכל סוג של חלל, ובמאמר הקרוב נעמוד על עוד פרטי מידע שחשוב שתקבלו לגבי סוג הוילונות הזה. אז בואו נתחיל!

וילונות סאן סטריפ – לפני הכל, מה זה?

אולי אתם לא יודעים שככה קוראים להם, אבל בוודאות נתקלתם בעבר לפחות פעם אחת בוילונות מסוג וילונות סאן סטריפ. הוילונות עשויים למעשה משתי שכבות, האחת שכבת בד רשת והשניה שכבת בד אטום. יחד, הן יוצרות וילון שמאפשר החשכה מוחלטת של החלל, תאורה מוחלטת של החלל על ידי אור טבעי וכן מצבי ביניים שמשלבים בין אור וצל.

וילונות סאן סטריפ הם טובים לכל חלל באשר הוא, כאשר בשילוב שלהם בחדרי ישיבות תוכלו להציג מצגות בהחשכה שתיווצר על ידי הוילונות, וכן תוכלו לקיים ישיבות נעימות עם אור השמש הטבעי שיגיע מבחוץ. הטריק הזה עובד טוב גם על חדרי ילדים ועל חדרי שינה בכלל, עם וילונות סאן סטריפ שמאירים את החדר לאורך היום אך יכולים גם ליצור חושך מוחלט בשעות הצהריים, למנוחת הילדים לדוגמה.

וילונות סאן סטריפ – איך זה משתלב בחלל?

וילונות סאן סטריפ הם בראש ובראשונה פרקטיים ויעילים לצורך מילוי הצרכים שפירטנו קודם לכן, אולם הם ממלאים מימד חשוב נוסף – המימד העיצובי. וילונות סאן סטריפ, המשלבים בין שתי השכבות הללו של רשת ובד אטום, מעוצבים היום במגוון סגנונות וכן במגוון ענק של צבעים. שלא כמו פעם, אז וילונות סאן סטריפ היו חד גוניים, היום תוכלו לשלב אותם בכל סוג של חלל ובכל צבע שרק תדמיינו.

לסיכום, בין אם אתם מעצבים את המשרד החדש, את חדר השינה, המטבח או הסלון – וילונות סאן סטריפ הם מהוילונות המומלצים שעומדים לעשות עבורכם את העבודה, גם מבחינה אסתטית וגם מבחינה פרקטית. תהנו!

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן