0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

בחירת וילון לבית

וילון לבית אמור לתת מענה לשתי דרישות. האחת היא טכנית, ויסות כניסת האור לבית. והשנייה, שימוש בוילון כאלמנט עיצובי משמעותי בחלל. יש מגוון רחב של וילונות בגוונים שונים, בגדלים שונים ובעוביים שונים וכמובן מסוגי בד שונים, וכדי שהוילון ייתן את המענה הדרוש כדאי להשקיע בו. יש לא מעט אנשים שרואים בוילונות כפריטים לא משמעותיים ולא משאירים להם את התקציב הדרוש כשהם בונים או משפצים, אבל וילונות איכותיים, כאלו שנבחרו נכון וכאלו שעושים את העבודה, יישארו שנים רבות.

אז איך בוחרים וילון לבית? מהם הדברים החשובים שכדאי לתת עליהם את הדעת? הנה כמה דברים חשובים.

בחירת גודל הוילון

וילון לבית יכול להיות בגדלים שונים. הבעיה היא שבבחירת הגודל יש רבים שעושים את הטעות הנפוצה, שהיא מדידה של החלון המיועד והתאמה לגודל שלו. אם אתם רוצים שהוילון לא רק יתאים אלא גם יספק אשליה כאילו החלון גדול יותר, אתם צריכים לבחור בגודל נכון של וילון מה שאומר רחב יותר מרוחב החלון ובהתאם כמובן גם לתלות את המוט שיחזיק אותו. כך גם בגובה הוילון, הוא צריך להיות בגודל כזה שאפשר יהיה לתלות אותו לפחות 20 ס”מ מעל לחלון וגם מתחתיו, וכך תיווצר האשליה שמדובר על וילון גדול.

צבע הוילון

פעם, האוף וויט והלבן והיו הצבעים ששולטים בעולם הוילונות. אבל היום יש גוונים רבים של וילונות לבית ומה שחשוב זה כמובן להתאים אותם לעיצוב החלל. וילון לבית הוא אלמנט עיצובי חשוב מאוד וחשוב לבחור את הצבע עם סבלנות ותוך לקיחה בחשבון של מה שיש בחלל.

האפשרות לנקות

וילון לבית צריך לנקות אחת לכמה זמן ולכל אחד יש את הסטנדרטים שלו בכל מה שנוגע לניקיון. חשוב לקחת בחשבון שכמה שהוא יהיה בהיר יותר ככה הוא יצטרך ניקיון בתדירות גבוהה יותר.

כניסת אור

בכל מה שנוגע לכניסת האור דרך הוילון, הבהירות שלו והעובי שלו הם מה שישפיע. חשוב לקחת בחשבון איפה הוילון מוצב בחלל ביחס לשמש והאם מדובר על סלון, חדר עבודה או כל חלל אחר ותתאימו את העובי והגוון.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן