0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

בחירת וילונות לבית

לצד התפקיד הפונקציונאלי שיש לווילונות – שהוא להוות כאמצעי הצללה ולאפשר לנו את יכולת השליטה בכניסת אור טבעי מהחלונות אל הבית, הווילונות מהווים בנוסף כאלמנט עיצובי אשר בכוחו לתרום תרומה גדולה לעיצוב ולאווירה בכל חדר וחלל. כך יוצא שבבואנו לבחור וילונות לבית, נקפיד לשים דגש גם על הנושא הפונקציונאלי וגם על הפן העיצובי. כל מי שתר אחר וילונות לבית עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות הנבדלות אלו מאלו בסוג הווילון, בסוגי הבדים, במנגנוני ההפעלה, בצבעים, בצורות ובמרקמים, כאשר בכדי לבצע את הבחירה הנכונה, יש להבין בשלב הראשון לאיזה תכננו את התקציב חלל אנו מייעדים את הווילונות ומהי המטרה בגינה אנו מעוניינים בהם – אם לדוגמא, הווילון מיועד לחדר של ילדים צעירים, אנחנו נבחר בדרך כלל וילון בצבעים רכים עם דוגמאות ילדותיות. אם הווילון מיועד בראש ובראשונה כאמצעי הצללה והמטרה תהיה להשיג חושך מוחלט, כנראה שנשים דגש גם על סוג הווילון וסוג הבד בעת הבחירה.

דגשים חשובים בעת בחירת וילונות לבית
בעת בחירת וילונות לבית יש לשים דגש על  הפרמטרים הבאים:

  • התאימו את הווילון לסגנון העיצובי של החדר/ החלל – יש סוגי וילונות אשר ישתלבו בהרמוניה עם סגנון כפרי ואחרים יכולים להשתלב עם סגנון קלאסי וכן הלאה.. חשוב מאוד שאם לדוגמא, החלל עבורו מיועד הווילון הוא עמוס בפרטים, ההמלצה תהיה לבחור וילון שיהיה בדיוק בגודל החלון – וילון אשר יגלוש מהחלון יכול להוסיף לעומס החלל.
  • התאימו את הווילון לגודל החדר – בחדרים קטנים מומלץ לבחור בווילון אשר ייתלה מהתקרה ויתרום ליצירת מראה מרווח יותר בחלל. חשוב לשים דגש גם על צבע הווילון – ווילונות בגוונים כהים יתאימו פחות לחדרים קטנים.
  • התאמת הווילון לסוג החדר – וילונות מגיעים בסגנונות עיצוביים שונים, כך שאם לדוגמא אתם מעוניינים בווילון עבור חדר השינה, תוכלו לבחור בווילון עשיר בבד המתאפיין בסגנון עיצובי רומנטי.
  • חשבו על הבטיחות – אם יש לכם ילדים צעירים בבית חשוב שתוודאו שהווילונות הנבחרים לא כוללים מיני חוטים ארוכים אשר הילד יכול להסתבך בהם ואף להיפגע כתוצאה מכך.
  • נסו להיחשף לכמה שיותר דוגמאות – ישנם כאמור סוגים רבים של וילונות בעיצובים שונים ומבדים שונים, חלקם קלאסיים ומוכרים וחלקם חדשים יותר. ההמלצה תהיה להיחשף בטרם הבחירה לכמה שיותר אפשרויות, כאשר בהליך זה אתם עתידים לגלות דברים חדשים שאולי יענו על הטעם שלכם וישרתו את הצרכים שלכם בצורה האופטימאלית.
  • תכננו את התקציב – טווח המחירים של ווילונות הינו גבוה מאוד, ובטרם החיפוש והבחירה, מומלץ לתכנן את התקציב אותו אתם מעוניינים/ יכולים להשקיע במטרה.

בחירת וילונות לבית מצריכה תכנון מוקפד והבנת הצרכים, כאשר הבנה מקיפה כמו גם איסוף מידע יאפשרו לכם בסופו של דבר לבחור בווילונות אשר יספקו מענה על מלוא הדרישות והצרכים.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן