0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

וילונות או תריסים – פתרונות הצללה לבית

לא משנה אם אנו עומדים בפני סיום בנייתו של בית חדש או שאנו משפצים את הבית שלנו ועושים בו שינויים, לא משנה אם אנחנו רוצים להחליף את הווילון או שנשבר לנו התריס, פתרונות הצללה הם פתרון מעולה.

חדר בלי וילון או בלי תריס הוא חדר שלא נעים לשהות בו בשעות היום. השמש שנכנסת ומחממת ולא בצורה מבוקרת, מה שיכול להיות מאוד לא נעים, הרהיטים שעלולים להיפגע מקרני שמש ישירות, חוסר הפרטיות אם יש בתים קרובים, אבל אילו פתרונות הצללה עדיפים, וילונות או תריסים? הנה מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון:

בחירת וילונות

וילונות הצללה הם בעלי יתרונות דקורטיביים ופונקציונאליים. הם נוחים לתפעול והם מגיעים בשלל צבעים, גוונים וטקסטורות. וילונות אפשר להתאים לכל חדר באשר הוא והם יכולים להיות מסוגים שונים. אחד מסוגי הווילונות הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות הוא וילונות הגלילה, וילונות שיכולים להיות מכאניים או חשמליים. הם יכולים להגיע ברמת שקיפות גבוהה או נמוכה בהתאם למה שרוצים וצריכים, אפשר להתאים אותם לכל חלל שהוא בבית (סלון, חדר הילדים וכדומה) יש וילונות גלילה עם רשת שמסננת את השמש והם יעילים מאוד לשימוש. וילונות הצללה שהינם וילונות גלילה יכולים לשמש גם כאמצעי עליו ניתן להקרין סרט.

בחירת תריסים

שלא כמו וילונות הצללה, תריסים יכולים לתת פתרון האפלה מלא. אפשר “לשחק” עם הפתיחה והסגירה שלהם ואפשר לקבל 100% חושך אם רוצים וצריכים. יש תריסים ידניים ותריסים חשמליים, כשהאחרונים הולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר. הם מעוצבים, יפים והופכים את הבית לחכם הרבה יותר, וכמובן, נוחים מאוד לתפעול.

עוד מרכיב חשוב שיש לתריסים חשמליים ספציפיים הוא מרכיב הביטחון והאבטחה. יש תריסים חשמליים שעשויים מחומרים עמידים שלא מאפשרים פריצה, חומרים שאינם פלסטיק או אלומיניום אלא כאלו שיחזיקו מעמד בפני חורשי רעה. העת ההתלבטות האם לבחור בתריסים חשמליים, צריך לזכור גם את התקלות. מנגנון חשמלי זה מצוין אך הוא מועד יותר לבעיות, מה גם ששומרי השבת יצטרכו לחבר לו שעון שבת או לוותר עליו עד למוצאי שבת.

יש היום מגוון רחב של וילונות הצללה או תריסים שמאפילים. שלא כמו בעבר, מי שצריך פתרונות הצללה לבית שלו עשוי לעמוד בפני בחירות קשות, מה עדיף לו ומה יחזיק מעמד כמה שיותר זמן. אם אתם לא בטוחים בנוגע לאיכות או לעיצוב, כדאי שתתייעצו עם איש מקצוע בעניין. כדאי שתבחנו את האופציות טוב טוב מכיוון שפתרונות הצללה הם משהו שלא מחליפים בתדירות גבוהה.

אז באיזה פתרון לבחור? זה אינדיבידואלי לגמרי. כל אחד והויז’ן שלו לגבי הבית שלו, כל אחד עם הרצונות שלו וכמובן, עם היכולת הכלכלית שלו. העיקר שהוילון או התריס יעשו את עבודתם נאמנה.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן