0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

וילונות גלילה – כל מה שרציתם לדעת

עולם הוילונות הינו עולם ומלואו. בחירה נכונה של וילון יכולה לספק נוחות מקסימלית, יופי יוצא דופן ועיצוב מושלם. עם מבחר ענק של סוגי וילונות, יש סוג וילון אחד שחוזר כעת לעניינים – וילונות גלילה. במדריך שלפניכם תמצאו את המידע החשוב ביותר על וילונות גלילה. אז רגע לפני הרכישה, מה חשוב לדעת?

מה זה וילונות גלילה

וילונות גלילה הינו וילון אשר מתקפל בצורה אנכית. כלומר, השליטה על האור הנכנס לחלל החדר, מתבצעת על ידי גלילה של בד הוילון מעלה ומטה. כיום, ניתן למצוא מאות סוגים של וילונות גלילה.

יתרונות וילונות גלילה

  • עם מאות סוגים של וילונות גלילה, ניתן למצוא את הוילון שיתאים לכם בול. הן בגודל, הן באיכות, הן בעיצוב והן במחיר.
  • וילונות גלילה מתאימים הן לבית והן למשרד.
  • וילונות גלילה הינם פתרון יעיל מאוד להצללת חלל החדר.
  • וילונות גלילה מספקים לחלל החדר מראה עיצובי בהתאם לעיצוב שתבחרו: מראה קלאסי, מראה מודרני, מראה כפרי, מראה יוקרתי ומראה עדין.
  • וילונות גלילה חשמליים – ניתן למצוא מגוון וילונות גלילה אשר נעים בצורה חשמלית. ובכך פעולת הגלילה, הופכת לנוחה מאי פעם.

 

סוגי וילונות גלילה

אם החלטתם שאתם מעוניינים בוילונות גלילה, כעת נשאלת השאלה, באיזה סוג וילון גלילה כדאי לבחור. על מנת לסייע לכם, נסקור את סוגי וילונות הגלילה המבוקשים והמוכרים ביותר בארץ.

וילון גלילה להצללה

וילון גלילה להצללה מאפשר מעבר של קרני אור לתוך חלל החדר אך מונע כניסה של קרניים ישירות וחזקות. ובכך חלל החדר, מוצלל, אך עם זאת, עדיין יש מעט אור. סגנון זה יכול להתאים כוילון לחדר ילדים.

 

וילון גלילה להאפלה

וילון גלילה להאפלה מביא לחשכה מוחלטת. בד וילון הגלילה להאפלה עשוי בכוונה מחומר אטום ובכך מונע כניסת אור לחלל החדר. וילון מסוג זה מתאים כאשר נראה חושך מוחלט, הן לצרכי שינה, והן לצורך משרדי כאשר יש מצגות ושקופיות

וילון גלילה חשמלי

וילון גלילה חשמלי מאפשר נוחות גלילה מיטבית. בעזרת שלט, ניתן לשלוט בפעולת הגלילה. הוילונות מאובזרים עם מנוע שקט ואיכותי ועם שלט לשליטה מרחוק.

 

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן