0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

וילונות לחדר ילדים

וילונות הן חלק חשוב בעיצוב הבית, היות והם מלבישים חללים שונים בבית. הווילונות מוסיפים לעיצוב ולאווירה הרצויה לנו. גם בחדר הילדים, יש לבחור וילונות לחדר ילדים, אשר יתאימו לעיצוב הכלי בחדר ולאלמנטים השונים הנמצאים בו, לגוון הקירות וכדומה. גם גיל הילד או הילדה חשובים ויש לבחור ווילונות בהתאם. למשל לילדים הווילונות יהיו ילדותיים יותר ואילו לנערים או נערות הווילונות יהיו בעיצוב בוגר יותר, ללא הדפסים ילדותיים או גוונים שמזכירים יותר את הילדות.

 

מומלץ לבחור בגוונים רכים של ווילון לחדר ילדים, היות ומדובר בחדר שמיועד גם לשינה. ההיצע של הווילונות הוא רב וניתן לרכוש ווילונות מוכנים, או לבחור בד ולעצב ווילון, ע”י מעצב\ת ווילונות. מעצב או מעצבת ווילונות, תגיע לראות את חדר הילדים וכך, תוכל לייעץ לכם לפני המדידה לגבי סוג הבד וסוג הגוון שיתאים לעיצוב חדר הילדים.

 

בחירת הבדים הינו הצעד הראשון של עיצוב וילונות מתאים בחדר הילדים

 כאשר אנו מעוניינים לבחור וילון לחדר ילדים, ניתן למצוא בדים אשר יוכלו להעניק שקיפות או הצללה. מומלץ כי תיקחו בחשבון את מטרת הווילון, למשל אם אתם מעוניינים יותר בהצללה או שאתם מעוניינים באור טבעי רב יותר, אשר יחדור מבעד לחלונות. גם אורח החיים של הילד או הילדה חשוב בחירת בווילונות, היות וישנם ילדים אשר מגעים מהגן או ביה”ס וישנים שנת צהריים. כל הפרטים האלה, הינם מהותיים בבחירת ווילונות מתאמים לחדר השינה של ילדיכם.

 

יש לבחור בוילונות בד קלילים יותר כאשר הווילונות מיועדים לחדר הילדים. מומלץ להתאים את גוון הווילון לשטיחים, לגוון הקיר. מדובר על משימה לא פשוטה ויש לשמור על הרמוניה נכונה. ישנם כאלה, אשר יעדיפו דמויות שהילדים אוהבים, אם מתוכניות הטלוויזיה שהם רואים או מהספרים שהם נהנים לקרוא  ולכן, מומלץ כי מצד אחד, העיצוב יהיה שמח אך גם סולידי במידה מסוימת.

 

מעצב וילונות או רכישת וילונות מוכנים לחדרי הילדים?

זו גם שאלה טוב, אבל ישנן אימהות אשר יודעות לעצב בעצמן ובטוב טעם את חדרי ילדיהן, כך שבמקרים אלה, כדאי לרכוש ווילונות מוכנים. במידה ואינכם יודעם מה הקו המנחה ואתם סומכים יותר על מעצב\ת ווילונות כדאי להתייעץ עימו, כך שתוכלו למצוא את הווילונות המתאימים ביותר לחדר הילדים.

 

 

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן