0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

וילונות למשרד: וילונות ונציאניים או וילונות גלילה?

המשרד הוא הבית השני של רבים מאתנו ואנו מבלים בו שעות ארוכות בעיקר בשעות המוארות, וככזה, הוא צריך להיות מקום שנוח לשהות בו ולעשות בו את המטלות שלנו. בנוסף הוא צריך להיות מעוצב גם בשביל ההרגשה האישית של העובדים בו וגם בשביל הלקוחות והייצוג שלו כלפי חוץ, וככזה צריך להשקיע בו בשני אופנים – בפרקטיקה ובמראה שלו.

כל רהיט וכל מכשיר חשמלי צריכים להיבחר בקפידה על מנת לענות על שני אלו, וכך גם כל אלמנט עיצובי שלו. הווילונות למשרד הם חלק מאותם פריטים שצריכים להיות גם פרקטיים, נוחים ואיכותיים וגם כאלה שלוקחים חלק בעיצוב הכללי של המשרד. בבחירת וילונות למשרד יש שלל אופציות ושתיים מהן הן וילונות ונציאניים ווילונות גלילה. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על כל אחת מהאופציות בשביל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

מהם וילונות ונציאניים?

וילונות ונציאניים הם למעשה תריסים ונציאניים, תריסים שבעבר היו מעץ או מחומרים טבעיים אחרים (מסתבר שהם הומצאו לפני למעלה ממאתיים שנה) והיום הם מיוצרים מפסי מתכת דקים או מפלסטיק, והם מגיעים בצבעים שונים. בין הפסים ישנם חוטים או סרטי בד וכן ניתן להרים את כולם ביחד. כשהתריס סגור פסי המתכת מגיעים האחד לשני וכך חוסמים את האור וכשהוא פתוח יש מרווח ביניהם דרכו נכנס האור (חוץ מהחלק בחלון בו אין כבר תריס כמובן דרכו נכנס רוב האור)

יתרונות:

  • מגיעים בשלל צבעים וטקסטורות כך שניתן בקלות להתאים את התריסים למשרד ספציפי.
  • בעלי מראה רשמי ומרשים שלא כמו וילונות מבד, מה שמתאים יותר למשרדים ולמקומות עבודה.
  • קל מאוד לווסת באמצעותם את האור וזה לא “הכל או כלום” – יש הרבה באמצע בכל מה שנוגע לכמות האור והאוויר הנכנסים.

מהם וילונות גלילה?

וילונות גלילה הם כמו וילונות הבד הקלאסיים רק שהם נפתחים למעלה. הם עשויים ממשטחים ישרים של בד שנתונים בין שתי מסילות והם בעלי מראה נקי ומינימליסטי. יש להם מסילה עליונה אליה מגיעה הווילון לאחר שהוא נגלל כלפי מעלה והמסילה התחתונה משמשת כמשקולת (בכדי שהווילון לא יוסט מכל רוח קלילה)

היום יש וילונות גלילה ידניים, עם שרשרת חרוזים אותה צריך למשוך בשביל להעלות או להוריד את הווילון או וילונות גלילה חשמליים שעובדים באמצעות מתג

יתרונות:

  • מתאימים לכל עיצוב – הנוכחות שלהם עדינה ואפשר להתאים אותם בקלות לכל בית או משרד.
  • הם בעלי מראה מודרני מה שמתאים היום ללא מעט משרדים שרואים את עצמם ככאלה.
  • הם פשוטים לתפעול, הן בגרסה הידנית שלהם והן בגרסה החשמלית?

אז מה מהם לבחור? זו שאלה שכל בעל משרד צריך לענות עליה בעצמו. בסופו של דבר שתי האופציות איכותיות ומתאימות למשרדים ויש מגוון רחב של צבעים וטקסטורות מהן.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן