0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

חשיבות בחירת הבד המתאים – לדירה או לעסק

בין אם מדובר בבית שלכם או העסק שלכם, אתם צריכים וילונות שיכסו את החלונות. וילונות מונעים כניסה לא מבוקרת של שמש לחלל, מונעים חום מיותר ושימוש בקירור כחלק מהתמודדות עם החום הנכנס. קרני השמש גם מפריעות בין אם זה בבית ובעיקר אם זה במשרד בו יש גם מחשבים עליהם אי אפשר לעבוד כשהתאורה בעייתית. וכמובן, וילונות בד הם גם פריט דקורטיבי לכל דבר. הם חלק מקונספט עיצובי וככאלו הם צריכים להיבחר בקפידה. יש מגוון רחב של בדים והבחירה קשה. אז איזה בד כדאי לבחור לווילונות בבית או בעסק? מה החשיבות בזה?

בד בהיר או כהה?

אחד הדברים שצריך להחליט עליהם בין אם זה העסק או הבית הוא האם הבד של הווילונות יהיה בהיר או כהה. כל אחד מהם יוצר אוירה אחרת וכל אחד מכניס כמות שונה של אור. כשמדובר על וילונות בד לעסק, אם הם יהיו בהירים הם ייצרו תחושה קלילה יותר מה שלא בטוח שמתאים לעסק בו צריך אוירה רצינית ויש לקוחות שעוברים בו וצריכים לקבל את התחושה הזו, ווילונות כהים גם “כבדים” יותר במה שהם משדרים וגם חוסמים טוב יותר את האור הנכנס. אם הווילונות מיועדים לבית, כאן יתאימו יותר כנראה הווילונות הבהירים, במידה כמובן שהם יותקנו בחלונות שבהם לא נכנס המון אור בטח שלא אם זה הסלון או חדר הילדים בהם יש פעילות רבה בשעות היום.

בחירת בד בהתאם לצורת הפתיחה והסגירה של הווילון

עוד מרכיב חשוב שצריך לקחת בחשבון בבחירת בד לווילונות הוא באיזו שיטה הם נפתחים ונסגרים. אם הפתיחה והסגירה היא צידית (וילונות מוסטים) הפעולה עדינה יותר ולכן אפשר ללכת על בד עדין כי החשש מפגיעה בו קטן. לעומת זאת, אם הפתיחה והסגירה הם מלמעלה למטה והפוך או במילים אחרות, מדובר על וילונות גלילה, במקרה כזה כדאי לבחור בבד עבה יותר וחזק יותר. פעולת הפתיחה והסגירה היא אגרסיבית יותר והסיכויים שהבד ייפגע גבוהים יותר. מבחינת התאמה, וילונות מוסטים יתאימו יותר לדירה ווילונות גלילה מתאימים יותר לעסק.

התאמה לסגנון העיצובי של החלל

מעבר לבחירה בעובי הבד וברמת הבהירות שלו, הוא הרי צריך בסופו של דבר להיות חלק מקונספט עיצובי של החלל. כאן כבר נכנסים סוגים רבים של בדים, בגוונים שונים ובטקסטורות שונות והבחירה קשה. לא יודעים באיזה בד לבחור? לא בטוחים מה הכי מתאים לחלל בו אתם רוצים להתקין את הווילון? תתייעצו עם מעצבת מקצועית. נכון, זה יעלה לכם כסף אך זה ישדרג את העיצוב של החדר באופן משמעותי. בדים לווילונות לא בוחרים כל יום ואם לא עם מעצבת, לפחות תתייעצו עם אנשי המכירות בחנות בה אתם עומדים לקנות את הבדים.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן