0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

טיפים לבחירת וילונות לחדרי ילדים

רבים יסכימו שחדרי ילדים הם כמעט הדבר הכי חמוד בעולם. אתם צובעים את החדר בצבעי פסטל עליזים, דואגים למיטה מעוצבת ויפה בצבעים תואמים מאחסנים את צעצועי הילדים בשקי קנבס מתוקים. אך כדי שהחדר יהיה מושלם אתם צריכים גם וילונות לווילונות יש שתי מטרות: האחת להצל את החדר מפני השמש החזקה, והשני הוא לתרום לעיצוב החדר, 

טיפים לבחירת וילונות לחדרי ילדים

קיימים סוגים רבים של וילונות לחדרי ילדים, במגוון רחב של סוגים, דגמים, וצבעים, לכן נשתדל פה לעזור לכם בהתלבטות ולתת טיפים שיעזרו לכם לבחור את הווילון המתאים ביותר.

איך אתם מתאימים את הוילון לחדר הילדים? 

יש צורך להתאים את הווילון לקו העיצובי של החדר, לדוגמא אם החדר צבעוני ורועש יתאים דווקא וילון בצבע חלק, ואם החדר צבוע בצבע אחיד והקו העיצובי גם אחיד ושקט, לחדר כזה יתאים דווקא וילון צבעוני.

אלו סוגי וילונות קיימים לחדרי ילדים ?

כאשר בוחרים וילון לחדרי ילדים, בוחרים אותו לפי רמת ההצללה שבחדר, מכיוון שחדרי ילדים נוטים למספר שימושים מנוחה, משחק, ולילדים גדולים יותר, החדר משמש להכנת שיעורי בית. ניתן לראות כי קיימים מספר סוגים של וילונות כמו וילון גלילה, המשולב בין שני בדים ביחידה אחת, בד אחד אטום באופן מלא, ובד שני שקוף. כאשר רוצים שיהיה חושך בחדר הילדים משתמשים בבד הראשון, וכאשר רוצים להכין שיעורי בית או להשתמש בחדר לפעילות ביום משתמשים בבד השני.

איזה בדים כדאי לבחור לוילונות? 

מכיוון שמדובר בחדר ילדים חשוב מאד לבחור בד וילון, שקל ונח לכיבוס במכונה, בדי פוליאסטר או ויסקוזה, מתאימים לכך מאד, כמו כן כדאי גם לבחור בד המאפשר הצללה.

הדפסים דיגיטליים

אחד הטרנדים המושלמים לחדרי ילדים הם הדפסים דיגיטליים. הדפסים אלו מגיעים עם מגוון הדפסים בצורות ובצבעים שונים, וניתן להדפיס בהתאם לרצון ההורה. ההדפסים מודפסים, באמצעות צבעי מים, כך שהם בטיחותיים מאד. 

התקנת הוילונות

ישנה חשיבות מאד גדולה לדאוג להתקנת הווילון בצורה בטיחותית, ולכן מומלץ  להתקין את הוילונות רק על ידי איש מקצוע מוסמך ומנוסה. 

 

 

 

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן