0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

כך תבחרו וילון מושלם לסלון הבית

הסלון הוא מרכז הבית, ונדמה שרובנו נסכים על כך. בחדר הזה אנחנו מבלים את רוב הזמן הפנוי שלנו, בין אם מדובר בערב זוגי, באירוח החברים הטובים או בצפייה אינטימית בסרט האהוב עלינו. אם כן, חשוב לנו לבחור כל פרט בחלל הזה בקפידה, והווילון בהחלט מגלם תפקיד מרכזי. הוא יכול לספק לנו צל ולהגן עלינו מפני השמש החזקה בימים החמים אבל גם לאפשר לאור הטבעי להיכנס, מה שבהחלט מחייב תכנון נכון ובחירה מדויקת. אז מה חשוב לבדוק?

החצר שלכם ואתם

אם החלון הגדול משקיף אל החצר היפהפייה או אל מרפסת השמש, רצוי לבחור וילון שתוכלו להסיט בקלות ובגוונים רכים ונעימים שישתלבו גם עם הטבע והאור שייכנסו אל הבית מבעד לזכוכיות. כך תוכלו לטפח את החצר שלכם, לבחור ריהוט גן במבצע ולעצב את חלקו החיצוני של הבית בצורה טובה – ומהתוצאה המרהיבה תיהנו גם כשאתם נמצאים בסלון, תחת המזגן ומול מסך הטלוויזיה. השילוב בין הטבע והיופי שם בחוץ לבין השפע והנוחות שנמצאים בפנים הוא שילוב מנצח.

https://www.la-gan.co.il/pdc13_%D7%A8%D7%99%D7%94%D7%95%D7%98-%D7%92%D7%9F-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2.aspx

סלון מודרני עם וילון גלילה

בין שלל סגנונות העיצוב שולט היום הסגנון המודרני, ואין ספק שמדובר בסגנון ייחודי ומלהיב שאפשר להבין את סיפור ההצלחה שלו. בהנחה שגם פריטי הריהוט השונים בסלון משתלבים בקונספט הזה, הרי שרצוי לבחור וילון מתאים. וילון גלילה יעשה את העבודה היטב בזכות מראה חדשני עם קווים נקיים מאוד. אם הסלון שלכם מאופיין יותר בעיצוב קלאסי ועתיק, וילונות רומאיים רומנטיים ישתלבו בו היטב, בוודאי כשהם נתלים על מוטות ברונזה משגעים שמשלימים את התמונה.

פתרון לכל פינה בבית

בין אם אתם מתכננים את עיצוב הסלון, המטבח או חדר השינה, הווילון הוא שחקן מרכזי שראוי לקחת בחשבון בשלב מוקדם מאוד. אנשים רבים משאירים את המשימה הזו לסוף, אבל האמת היא שהווילון הוא אחד הפריטים הגדולים והבולטים ביותר בחלל כולו. הצבעים שלו צריכים להשתלב עם הגוונים המרכזיים בחדר, וגם חומר הגלם חייב להתאים לחומרים אחרים שבהם אתם עושים שימוש, בין אם מדובר בעיצוב קלאסי, מודרני או כפרי. הבחירה הטובה ביותר היא זו שמספקת עיצוב יוקרתי ומרשים אבל גם נעים ומזמין, ומצליחה להשיג שני יעדים מרכזיים – גם אסתטיקה ויופי, וגם נוחות מקסימלית. גלילה פשוטה, תפעול נוח ומראה מרשים הם כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מהווילון שלכם במשך שנים רבות וטובות.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן