0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

כך תתאימו את הוילון הנכון לכל חדר בבית

בעבר, התפיסה לגבי וילונות הייתה פונקציונלית לחלוטין. לוילון היה אחד משני התפקידים (או שניהם) – הסתרה, כדי שלא יראו מבחוץ פנימה, או הצללה, כדי לווסת את כמות האור והחום הנכנס לחדר.

כיום, נוסף גם האלמנט העיצובי, הוילונותהם חלק משמעותי מהעיצוב של החלל.

לאור תפקידיו השונים של הוילון, ברור שלכל חלל בבית נחוץ הוילון המתאיםלעיצוב, לצורך בהסתרה ולמידת ההחשכה הנחוצה.

ראשית חשוב להבין מה דרוש בכל חדר

אנחנו רוצים להדגיש כי אמנם ישנם וילונות המתאימים יותר לחללים מסוימים, ועם זאת, כמעט תמיד תהיה יותר מ”תשובה נכונה” אחת, וכמובן שיש גם שיקולים של סגנון, טעם אישי, מחיר, ועוד.

חשוב להבין את הדרישות מכל חדר, ואת המענה שנותן כל וילון.

למשל –

בחדרי השינה אנחנו נרצה וילונות המאפשרים החשכה מלאה, או כמעט מלאה, וכן הסתרה מבחוץ פנימה.

בחללי הבית המשותפים, במיוחד אלה הפונים לרחוב אנחנו נרצה הסתרה, עם יכולת לראות החוצה.

בחללים מעוצבים כדוגמת סלון וחדר אורחים נעדיף וילונות ארוכים עם אפשרויות עיצוב רבות ומגוונות, וגם עם אפשרות לחדש ולהתאים במידה ומחדשים ריהוט בסלון.

איזה סוגי וילונות יש, ולאיזה חדרים הם מתאימים?

וילונות נשפכים

שם כולל לוילונות התפורים מבד רך. לוילונות אלה אפשרויות עיצוב רבות, כולל בסוגי התלייה. הם יכולים להתאים לכל חדר כמעט (למעט מטבח וחדרי רחצה), עם אורכים שונים ורמות הצללה שונות. בגלל המגוון, אלו וילונות קלאסיים לחללים מעוצבים כדוגמת סלון, חדר משפחה, פינת אוכל.

וילון רומאי

וילון רומאי הוא וילון בד הנאסף מעלה במשיכה בחוט או שרשרת. הוא מתאים לחלונות קטנים ובינוניים בחללים בהם אין צורך בהחשכה מוחלטת. ישנה גם אפשרות לשלב הסתה ולהתאים לפתחי יציאה צרים.

וילון סאן סטריפ

וילון המשלב בד ורשת ובכך מאפשר לשלוט על כמות האור הנכנס, מתאים במיוחד לחדרים שאנחנו רוב היום רוצים אותם מוארים, אך לא מסנוורים – כמו חדר עבודה.

וילון וניציאני

גרסת האלומיניום של הוילוןהוניציאני מתאימה במיוחד למטבח, שם טקסטורת האלומיניום משתלבת עם מכשירי החשמל הגדולים במטבח ומגוון הצבעים יכול להתאים לכל עיצוב.

כמובן שישנם סוגי וילונות נוספים ואפשרויות רבות להתאים את הוילון הנכון לחדר. השלב הראשון הוא להבין את הצרכים שלכם, ולהבין את החשיבות של התאמת הוילון לחלל.

את ההתאמה עצמה תוכלו לעשות בעזרת המומחים שלנו בוילונות רפאל.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן