0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

כל מה שצריך לדעת על תריסים וניציאניים

תריסים וניציאניים הם לא בדיוק תריסים… הם מותקנים בצידו הפנימי של החלון, הם רכים וגמישים יחסית, עדינים ומעוצבים, לכן אין זה פלא שבחלק מהמקומות נמצא אותם תחת השם “וילונות וניציאניים”.

קצת היסטוריה

מקור השם לא ברור, מפני שאין שם דבר הקושר את התריסים לעיר ונציה או לאיטליה בכלל. הם רשומים כפטנט מן המאה ה-18 בצרפת, ו”תקופת הזוהר” שלהם החלה בגורדי השחקים של ניו יורק בשנות השלושים.

עיקרון הפעולה

למרות השימוש שיותר דומה לוילון, התריס הוניציאני בנוי מפסים צרים של חומר קשיח, השזורים לאורך מערכת של חוטים העוברים בשני קצוות התריס.

מערכת החוטים מאפשרת שליטה בשני פרמטרים:

  1. פתיחה וסגירה של התריס, על ידי הצמדה ו”איסוף” של כל שלבי התריס מלמטה למעלה
  2. שינוי הזווית של כל השלבים בתריס, ובכך שליטה על כמות האור הנכנסת.

מגוון המצבים שהתריס יכול להיות בהם, וקלות התפעול, הן מהתכונות הייחודיות של התריסים הוניציאניים, ומה שהופך אותם למתאימים לחללים רבים כל כך בבית.

תריסים וניציאניים מודרניים – חגיגה של עיצוב

תריסים וניצאניים הם כבר מזמן לא רק תריס אלומניום אחיד שמשאיר לכם רק לבחור בין אפור ללבן.

כיום יש חומרים שונים כמו פלסטיק ועץ בנוסף לאלומיניום, צבעים שונים ומגוונים, טקסטורות, הדפסים ועוד. ניתן להתאים אותם כמעט לכל סגנון עיצובי.

משתלבים היטב כמעט בכל חלל בבית ובמשרד

ניתן להתאים תריסים וניציאניים כמעט לכל חלל בבית ובמשרד.

הם מתאימים מאד למשרדים, ביתיים או במבני משרדים גדולים, בזכות המנעד הגדול בין מצב פתוח לרווחה המאפשר לפתוח את החלון ולהכניס  אור ואויר לבין המצב הסגור המאפשר הצללה משמעותית והפחתה בחימום החדר.

תריסים וניציאניים משתלבים הייטב עם חלל המטבח בזכות השילוב עם משטחי המתכת הגדולים של המקרר והתנור.

וניתן לשלב אותם אפילו בחדרי השינה הסלון, כאשר ישנן כיום אפשרויות לשלב תריסים וניציאניים חשמליים על פני חלונות רחבים מאד.

לסיכום

התריסים הוניציאניים, שאולי בכלל היה צריך לקרוא להם וילונות, מאפשרים אפשרויות רבות, ופתרון הצללה והסתרה מצוין לחללים רבים בלי להתפשר על העיצוב.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן