0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

כמה דברים שכדאי לדעת רגע לפני שבוחרים וילון

אנשים רבים נוטים לחשוב כי וילון הוא פריט שאין צורך להעמיק ולהשקיע בו, ומשאירים את תקציב הווילונות לסוף, או מתעלמים ממנו כלל. למעשה, וילונות הם כלי עיצוב נפלא, אשר בשימוש נכון יכול לשנות את מראה החלל כולו מקצה לקצה, לטוב ולרע. תשאלו כל מעצב פנים והוא יאמר לכם שווילונות הם קסם עיצובי, אך קסמים צריך לדעת לעשות! על מנת לקבל את האפקט הרצוי מהווילון שלכם, הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

שקוף, אטום ומה שביניהם

אחת ההתלבטויות הנפוצות היא בין וילון שקוף לבין וילון האפלה אטום. התשובה תלויה בצרכים שלכם. חלון שדרכו נכנס אור רב, ואפילו מסנוור, או שהנוף הנשקף ממנו אינו בדיוק שיא היופי, יש צורך לווסת את האור ואת המראות הנשקפים בעזרת וילון מבד אטום יותר. אם רוצים לאפשר לאור ולנוף להיכנס, בחרו בד במידת שקיפות, שתאפשר לאלו לעבור דרכו גם כשהוא פרוס במלואו על גבי החלון. אם רוצים גם וגם, ניתן להתקין שתי שכבות של סוגי בד שונים ולהסיט את הווילון הרצוי בהתאם.

ניקיון ותחזוקה

אנשים רבים חוששים מהצטברות אבק ותחזוקה מורכבת של כל וילון בבית ולכן יש לשאול מראש בעת הרכישה כיצד שומרים על ניקיון הווילון, האם ניתן לכבס אותו או שהוא מצריך ניקוי יבש וכן הלאה. וילונות רבים עשויים בדים המתאימים למכונת הכביסה.

האם לבחור בווילון מלא או דל

וילון דל, ללא כמות מספקת של בד, יכול לשוות לחדר המעוצב ביותר מראה מוזנח ולוקה בחסר. סוד הקסם של וילון בד הינו שהוא צריך להיות מלא. ההמלצה היא שכמות הבד תהיה פי שתיים וחצי עד שלוש מרוחב החלון עצמו. כך תבטיחו מראה עשיר ומלא שיהפוך את החלל לנעים יותר.

ניטרלי או צבעוני

הבחירה הבטוחה בכל חדר היא כמובן בוילון לבן. וילונות צבעוניים או בהדפסים יש לבחור בקפידה, וניתן אף לשלב אלמנטים צבעוניים יחד עם וילון בצבע ניטרלי.

תליה נכונה

כדי לייצר אשליה אופטית של חלון גדול יותר, יש להתקין את מוט הווילון לפחות כעשרים סנטימטרים מעל לחלון. כמו כן רצוי שהווילון יגיע עד לרצפה, ולא יסתיים היכן שהחלון מסתיים.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן