0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

בחירת הוילונות הנכונים למשרד

וילונות למשרד ולעסק
וילונות למשרד ולעסק

 

בחירת הווילונות הנכונים עבור המשרד שלך או מקום העבודה הוא לא דבר פשוט כמו שזה נשמע.
מלבד הוספת אלמנט של אלגנטיות וסגנון למשרד שלכם, לוילונות יש יתרונות אחרים גם כן. ישנם סוגים רבים של וילונות שניתן להשתמש בהם כדי להפוך את הסביבה במשרד לנעימה יותר, אבל אם אתם בוחרים וילונות למשרד, נסו לבחור משהו מודרני, קל, אוורירי תוך הגנה על סביבת העבודה שלכם מפני אור או חום בחוץ. עם וילונות, אתם יכולים להוסיף צבעים וליצור אווירה תוססת למשרד המתאימה לרוח העסק שלכם.

למה חשוב לבחור נכון וילון למשרד

מכיוון שאנשים נכנסים ויוצאים כל היום ממשרדים ומבנים גדולים כל הזמן – אוויר חם נכנס פנימה.  במצב הזה- וילונות במשרד שלכם ישמרו על אוויר חם וקרני שמש מסנוורות מלהכנס פנימה וישמרו על סביבת העבודה שלך נעימה ולא חמה. העובדים זקוקים לאווירה נוחה ומרגיעה כדי לשמור על המיקוד שלהם בעבודתם אשר מוביל לשיפור הפרודוקטיביות.

ככל שהחלון גדול יותר, כך האתגרים גדולים יותר לבחירת הווילון הנכון עבור המשרד שלכם.

חלונות יכולים להיות מקור טוב של כניסת אור טבעי, אבל זה יכול גם להביא חום לא רצוי באותו זמן וזה פחות נעים- בקיץ במיוחד. אנו לא רוצים שדעת העובדים שלכם תהיה מוסחת מהחום המגיע מהחלונות בתוך המשרד כי אין וילונות להגנה.

סוגי הווילונות עבור המשרד

יכולים להיות כמה סוגים של וילונות עבור המשרד שלכם כגון:

1. וילונות עם מוט (Rod Pocket Curtains)

זה מושלם עבור תחושת המרחב במשרד שלך או במקום העבודה. וילונות אלה נועדו להכהות את כניסת קרני השמש החודרת למשרד ועוזר להגן על עובדיך מפני החום בחוץ. בין אם אתם צריכים להתרכז בעבודה או פשוט רוצים סביבה מרגיעה ורגועה, זה בשבילכם. וילונות אלו לרוב עשויים מפוליאסטר.

2. וילונות קפלים

אלה הם וילונות יותר רשמיים מאשר הווילונות עם מוט ויכולים לעבוד מצוין עם כמעט כל סוג של בד. אתה יכול להגדיל או להקטין את מספר הקפלים על פי הדרישה והתקציב שלך.

3. תיבת וילונות קפלים

כפי שהשם מרמז, וילונות אלה הם בצורת תיבות מקופלות –שם מלוא הקפל על גב הווילון אשר יוצר וילונות שטוחים המתאימים לעיצוב פנים עכשווי עם קווים נקיים והם אידיאליים עבור משרדים עם אווירה רשמית.  הם לרוב עשויים ממשי או קטיפה קלה.

4. וילונות גלילה

וילונות גלילה מאוד נפוצים במשרדים רבים והם כוללים וילונות גלילה רשת, הצללה והאפלה, המוצעים עם מנגנוני פתיחה ידניים וחשמליים.

 

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן