0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

המלצות לבחירת וילונות גלילה

אחד הטרנדים שכבש את עולם העיצוב הוא וילונות גלילה. וילונות אלו משרים אוירה של עיצוב מודרני, וניתן לומר אם כך שהם גם מאד נוחים לשימוש, לכן ניתן למצוא אותם בבדים רבים בצבעים ובדגמים שונים. וילונות גלילה נותנים אופציה קלה ונוחה להצללה של שטחי אחסון, וזהו פתרון מושלם במיוחד.

מה הם וילונות גלילה?

וילונות גלילה הם בעצם מסך, שמשמש ליצירת צל או להחשכת החדר לגמרי. הווילונות האלו בניגוד לסוגי וילונות הקיימים, הבדים שלהם עשויים מבד דוחה כתמים, והם ניתנים לכיבוש או אפילו לניקוי כאשר הם תלויים, דבר הנותן להם יתרון כלפי כל שאר סוגי הווילונות. ניתן לומר כי פעמים רבות בעקבות האופציות הרבות שיש לווילונות אלו אפשר להרגיש, שהם כלל לא קיימים, אך הם עדיין מבצעים עבודה מושלמת. יש לדעת כי הם משתלבים עיצוב מושלם של חדר, והם לא תופסים כלל נפח בחלון, והכי חשוב הם עשויים מבד שמסנן את קרני השמש המסוכנות ביותר, ועם זאת עדיין יש אור בחדר. קיימים אינספור עיצובים וסוגים של וילונות גלילה, שלכל אחד מהם משמש לצרכים שונים.

סוגי וילונות גלילה  

הסוגים של הווילונות מתחלקים באמצעות המנגנונים שלהם:

מנגנון ידני– זהו מנגנון, שקל מאד לשימוש, אשר מושכים חוט שבצד הווילון, והווילון נפתח לסגירה של הווילון משתמשים בחוט השני.

מנגנון חשמלי– למנגנון הזה יש מנגנון בעל מנוע חשמלי והמנוע הזה פועל בעזרת שתי אופציות. שלט המחובר לווילון ושלט חכם, שניתן להפעלה מרחוק, וכך יש לדעת כי בחלונות גדולים כדאי להשתמש במנגנון חשמלי.

סוגי וילונות גלילה

האפלה

וילונות אלו יוצרים חושך מוחלט, וכך הם מתאימים לחדרי הקרנה או לאנשים שרוצים פרטיות בחדר.

 

הצללה

וילונות אלו מאפשרים אופציה של מעט אור בחדר גם שהווילון סגור אופציה זאת מעולה לחדרי מגורים.

 

רשתות

הווילונות האלו מסננים את האור, אך הם גם לא מאפשרים הסתכלות פנימה אל תוך החדר.

 

זברה

אלו וילונות שיש להם פסים אטומים ופסים שקופים, הם מתאימים לחדרים שרוצים בהם פרטית ולפעמים אין צורך בכך.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר של וילונות רפאל, בו תוכלו למצוא את כל סוגי הווילונות הקיימים בשוק, לבחור איזה סגנון מתאים לכם ואפילו להתייעץ איתם.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן