0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

וילון לחדר ילדים- כיצד לבחור?

בשעה טובה הקמתם משפחה גדולה, וכעת אתם זוג פלוס שניים. אתם עושים הכל כדי לדאוג לשני הקטנטנים שלכם, ומוודאים שיש להם את כל מה שהם צריכים על מנת לגדול בסביבה נעימה, תומכת ומשפחתית. הגדולה לומדת את אותיות הא’ ב’ והקטן משחק בצעצועים, וכל אחד מהם מתרכז בחדר שלו לאורך שעות ארוכות יחסית. היות ובמהלך היום האור שנכנס לחדר מבחוץ הוא אור טבעי, לפעמים השמש מסנוורת אותם ועושה אווירה פחות נעימה בחדר. מה עושים? וילון לחדר ילדים הוא הפתרון המושלם בשבילכם. אז איך בוחרים ומה צריך לדעת? בואו נבדוק ביחד במאמר הקרוב.

הילדה מתעוררת ב-5 לפנות בוקר? זה לא צריך לקרות

הסיטואציה שבה ילדים קטנים מתעוררים בשעות מוקדמות במיוחד היא בהחלט הגיונית, אבל בגילאים מתקדמים יותר אין לכך שום סיבה. אם הילדה מתעוררת בשעות מוקדמות, כנראה שהדבר קשור באור שנכנס לחדר שלה, ואתם לגמרי יכולים לשלוט בזה באמצעות הצבת וילון לחדר ילדים.

בעבר הוילון היה מסך פשוט שנתלה בקדמת החלון, ואיפשר הצללה של החדר. אולם היום עולם הוילונות הוא עולם שלם בפני עצמו, שמציע מגוון סגנונות עיצוביים לוילון לחדר ילדים ולוילונות בכלל.

וילון לחדר ילדים – איך בוחרים?

בחירת וילון לחדר ילדים היא בחירה שתצטרכו לעשות בחכמה ובהיגיון. אתם לא רוצים וילון שיגרום להצללה של החדר באופן מוחלט, אלא וילון שניתן יהיה לשחק איתו ולווסת באמצעותו את כמות האור שנכנסת לחדר. בדיוק בשביל זה קיים יותר מסגנון אחד עבור וילון לחדר ילדים, ואתם מוזמנים לבחור מבין האפשרויות.

מה עדיף? מה כדאי?

וילון לחדר ילדים יכול להגיע בצורת וילון הסטה לבן חצי שקוף, כך שהאור הטבעי לא נמנע לחלוטין מלהיכנס פנימה. אופציה נוספת היא וילון רינג, שבאמצעותו ניתן להסיט רק חלק מהוילון, מה שיגרום לאור טבעי להיכנס מאיזורים מסויימים בלבד. אפשרות נוספת היא וילון גלילה, שבאמצעותו ניתן ליצור הצללה מוחלטת בחדר השינה.

לסיכום, וילון לחדר ילדים הוא אלמנט חשוב מאוד בחדר הילדים, ויוכל לעשות את ההבדל בין חדר שנעים לשהות בו לבין חדר שלא רוצים להיות בו.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן