0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

וילונות גלילה – הטרנד האחרון בווילונות לבית

למה יש צורך בוילונות לבית? לווילונות בית יש מספר יתרונות. ראשית, הם מאפשרים לנו פרטיות בעיקר אם אנו גרים בשכונה בה הבתים צמודים האחד לשני או שאנו גרים בקומת קרקע והחלון פונה לרחוב. שנית, הם מאפשרים לשהות בחלל בצורה נעימה יותר בלי שהשמש תקפח על הראש. שלישית, הם חוסכים חשמל מכיוון שבלעדיהם החלל חם הרבה יותר ומצריך לא פעם מזגן ורביעית, הם מונעים פגיעה בריהוט שקרני השמש מזיקות לו.

בשנים האחרונות וילונות גלילה הם הדבר החם בעולם הווילונות. זהו למעשה וילון שעשוי מכמה יריעות בד קשיחות ועמידות אך יש וילונות גלילה שעשויים מיריעה אחת שמיועדת לכל שטח הווילון. את היריעה מצמידים לצינור שמאפשר שליטה בהרמה ובהורדה של הוילון ופועל יוצא מכך, ברמת ההצללה. אם פעם וילונות הגלילה היו ידניים בלבד,  היום יש גם וילונות גלילה חשמליים, נוחים יותר להפעלה וחדשניים יותר.

היתרונות של וילונות הגלילה

לוילונות גלילה יש כמה יתרונות. הם קודם כל דקורטיביים כך שהם מגיעים בעיצובים שונים. בנוסף לזה שהם דקורטיביים הם גם וורסטיליים מה שאומר שאפשר להזמין וילונות בהתאמה אישית, עם הדפס כזה או אחר, בצבע ובטקסטורה כזו או אחרת והאפשרויות רבות. עוד יתרון שיש לוילונות הללו הוא הפחתה משמעותית בכניסת החום לבית, הרבה יותר מאשר בוילונות רגילים. הבד הוא בד עבה וחזק והוא מונע בצורה מיטבית כניסה של חום אך אם פותחים את הוילון אפילו קצת, נכנס זרם נעים של אויר לחדר. אך מעל לכל, הוילונות הללו מייצרים האפלה של 100%. שלא כמו הוילונות הרגילים, שאינם אטומים ב-100%, וילונות גלילה מחשיכים את החדר לגמרי.

למי הם מתאימים?

וילונות גלילה מתאימים למי שמחפש את החדשנות והאיכות. אך מעבר לכך, היתרון של ההאפלה המלאה שהם מייצרים הופך אותם לאטרקטיביים לחדרים בהם רוצים ליצור מעין לילה באמצע היום, מה שאומר שהוילונות הללו מתאימים לחדרי ילדים ובעיקר תינוקות שישנים בשעות היום. הם מתאימים גם לכאלו שעובדים במשמרות והיום והלילה שלהם לפעמים מתהפכים, מה שתומך במחקרים שגורסים שאנשי משמרות צריכים לישון ביום בהאפלה גמורה בשביל ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים של השינה.

וילונות חשמליים

וילונות גלילה חשמליים הם עוד צעד אחד קדימה בנוחות ובפינוק. הם יכולים להיות עם מתג שצמוד לוילון ולחיצה עליו תעלה או תוריד את הוילון, הם יכולים להיות עם שלט או בכל שיטה חשמלית אחרת. כשקונים וילון גלילה חשמלי חשוב מאוד לא להתפשר על איכות, חשוב לוודא שהמנגנון איכותי כדי שהוא לא ייתקע במהירות ויעשה בעיות. אין ספק שוילונות גלילה הם לא סתם הטרנד האחרון בכל מה שקשור לוילונות לבית. הם נוחים, יפים ויוצרים את ההאפלה הדרושה בחדר.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן