0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

וילונות גלילה – הפריט העיצובי של הבית

וילון נעשה כבר מזמן פריט חובה ברוב הבתים בישראל. קיימים מגוון רחב של סוגי וילונות החל מווילון רומאי ועד וילונות גלילה. אך לא משנה איזה סוג של וילון תבחרו לרכוש, לכל הווילונות יש שתי סוגי מטרות האחת היא הצללת השטח והשני הוא  הוספת יופי ועיצוב לבית. אחד הטרנדים בשנים האחרונות הוא וילון  גלילה. בחנויות הווילונות הם מגיעים עם שלל דגמים וצבעים, כדי שתוכלו לבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר. חשוב מאד לבחור חברה טובה, אשר מייצרת את הווילונות ובוחרת את הבדים האיכותיים ביותר כך תוכלו ליהנות מהווילונות במשך שנים רבות.

מה הם וילונות גלילה?

וילונות גלילה נקראים גם וילונות הצללה.

 וילונות אלו אינם עשויים מבד רגיל, אלא הם עשויים מבד קשיח. הבד הזה הינו דוחה אבק, וכן חשוב מאד לדעת כי ניתן לנקות את הווילון גם כשהוא נמצא על החלון, משום שהווילון קשיח הוא אינו יכול לעוף ברוח. לא ניתן להבחין מהווילון מבחוץ, דבר המשמש כהסתרת החדר מבחוץ. וילון לילה מתאים לאנשים שיש בביתם חדרים שבהם השמש מסנוורת, וכך הבד האטום מסנן את קרני השמש, ובנוסף ניתן גם על ידי פתיחת החלון לשלוט על אופן ההצללה.

מה הם סוגי וילונות גלילה?

יש שני סוגי וילונות גלילה עיקריים, הווילונות הנפתחים באופן ידני, והווילונות שנפתחים על ידי מנגנון חשמלי. וילון גלילה נפתח ונסגר באופן ידני על ידי שרשרת שסוגרת את הווילון, ואילו וילון גלילה בעל מנגנון חשמלי יפתח וייסגר בעזרת מנוע, המופעל על ידי לחצן.

לחלון קטן יתאים וילון גלילה ידני ואילו לחלון גדול יתאים וילון גלילה חשמלי.

עיצובים נוספים של וילונות גלילה על פי התאמה אישית

  • וילון גלילה הצללה

גורם להצללה נעימה תפקידו לצנן את החדר יחד עם שמירת פרטיות הדיירים.

  • וילון גלילה האפלה

וילון זה הינו אטום עד כמעט מאה אחוזים, לכן מתאים לחדרים כגון חדרי ישיבות, חדרי שינה.

  • וילון גלילה רשת צרפתית

תפקיד וילון זה  גם מצל על הבית, וגם ניתן לראות דרכו את הנוף בשל היותו שקוף.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן