0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

וילונות רומאים – על סוגיהם

וילון רומי או וילון רומאי  – הן וילונות הידועים בעיצוב המתוחכם שלהם שמתקבל באמצעות הקפלים הרכים שלהם כלפי מעלה אשר נותנים לחדר  תחושה של  רוך בשילוב מודרני, ו מינימליסטי .

וילון רומאי מוסיף משהו מיוחד ומשתלב בצורה טובה בכל חדר בבית או משרד וכן ניתן להתאימו לכל סוג וגודל של חלון- גם חלון צר במיוחד וגם חלונות גדולים במיוחד.

וילונות רומאים עשויים מבד פשוט מלבני ומכסים חלונות בצורה שניתן להעלות ולהוריד באמצעות מערכת מוטות (חפים) התפורים על גבי הבד. הפעלת הוילון נעשית באמצעות חוט או שרשרות ואפילו ניתן באמצעות הפעלה חשמלית. 

התפירה של וילונות רומאים צריכה להיות מדוייקת תוך כדי הקפדה על קווים ישרים ומרווחים קבועים בין החפים.

ניתן לבחור כמעט בכל סוג של בד לשם תפירת וילונות רומאים- שכן הוא משמש הן להצללה ומאפשר שליטה בכמות האור הנכנסת לחדר באמצעות הרמתו או הורדתו. כמו כן, הוא פריט עיצובו וניתן לעצבו בכל צורה או הדפס אותו תרצו ושיתאים לסגנונכם.

סוגי הוילונות הרומאים:

 וילון רומאי קלאסי– כאשר מרימים את הוילון כלפי מעלה- הוילון יוצר קפלים . החפים שתפורים לרוחבו של הוילון יוצרים חלוקה סימטארית ושווה בגובה הוילון ובצורת הקפלים. החפים כמובן אינם חשופים ותפורים בתוך הוילון וזאת כדי להבטיח בטיחות לילדים ולבעלי חיים בבתים שלנו.

וילון רומאי רך- סוג נוסף של וילונות רומאים הינו וילון רומי רך- שבו אין חפים התפורים לרוחב הוילון ולכן צורת הוילון בעת ההרמה הינה אקראית יותר אבל גם רכה יותר. אתה יכול גם להוסיף קפלים רכים נוספים אשר פועלים כשכבת בידוד בחלון.

וילון רומאי בסגנון אוסטרי– הוילון האוסטרי הינו וילון קפלים עשוי מהרבה בד המכווץ הן בגובה והן ברוחב-  ונותן מראה דרמטי. ולכן השילוב של המודרני ומינימליסטי יחד עם השופע והדרמטי יוצר מראה מיוחד ויפה. סגנון זה קיים לרוב בבתי מלון בהם הוילון האוסטרי קיים לצרכי עיצוב מבד כבד  הנשפך בצורת גל על גבי החלון ואילו הוילון הרומאי  נועד להצללת החדר מבד בהיר יותר.

 

 

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן