0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

חמישה סוגי וילונות פופולאריים

מחפשים אחר ווילונות לבית? מוזמנים לערוך היכרות עם 5 מהווילונות הפופולאריים ביותר הקיימים כיום בשוק – מה שיכול לסייע לכם בקבלת ההחלטה המתאימה:

וילונות גלילה
וילונות גלילה הם וילונות אשר המאפיין המרכזי שלהם טמון במערכת השליטה בהם – בכדי לשלוט ברמת ההצללה יש לבצע פעולה של משיכה בחבל ייעודי, מה שיגרום לגלגלת המהווה חלק מהווילון לרדת או לעלות. וילונות גלילה יכולים להגיע במידות שונות להגיע עם מגוון רחב של סוגי בדים – חלקים או מודפסים וכחלק מכך, גם להתאים לכל סוגי החדרים והחללים, בבית או במשרד.

וילונות ונציאנים
הייחוד של ווילונות אלו טמון בעובדה שהם מדמים למעשה תריסים. מאפיין נוסף של וילונות אלו הוא המראה הנקי והאסטטי שלהם. וילונות אלו מגיעים במגוון רחב של עיצובים והם יכולים להיות עשויים מחומרי גלם שונים. הווילונות יכולים להשתלב בהרמוניה במגוון רחב של חללים וחדרים ונחשבים לנפוצים במיוחד בבתי עסק ובמשרדים.

וילונות רומאיים
המאפיין המרכזי של הווילונות הרומאיים, טמון בהיותם וילונות מלבניים הנאספים בקפלים כלפי מעלה. וילונות אלו תפורים בקווים ישרים ובכוחם ליצור מראה אסטטי ונקי. וילונות רומאיים יכולים להגיע במידות שונות (הם נחשבים אופטימאליים גם עבור מפתחים גדולים), בדים שונים ובכוחם להשתלב בצורה הרמונית בכל סוגי החללים והחדרים, בבית, בבית העסק ובמשרד.

וילונות ורטיקלים
וילונות ורטיקלים הינם ווילונות אנכיים, בעלי שלבים, אשר מאפשרים שליטה נוחה ומלאה ברמת ההצללה. וילונות אלו יכולים להתאים למפתחים מכל הסוגים והגדלים. הווילונות יכולים להגיע עם מגוון רחב של בדים, בסגנונות עיצוביים משתנים וכחלק מכך להתאים לכל סוג חדר או חלל.

וילונות דואט
ווילונות דואט מזכירים במידת מה אקורדיון. הם עשויים מבד כפול, מה שמאפשר להשיג באמצעותם בידוד תרמי ואקוסטי ברמה גבוהה במיוחד. ברוב המקרים, בווילונות מהסוג הזה, נעשה שימוש בבדים קשיחים, הנחשבים כאיכותיים במיוחד. ווילונות אלו יכולים להגיע במגוון רחב של מידות ועיצובים.  

כאן חשוב להדגיש, שרוב הווילונות מגיעים במגוון רחב של אפשרויות עיצוביים, כאשר ברוב המקרים, ניתן גם לבחור בין הפעלה ידנית לבין הפעלה חשמלית – תוך התאמה להעדפה האישית.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן