0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

טיפים על ניקיון וילונות

ניקוי וילונות
ניקוי וילונות

וילונות בחדר זקוקים לניקיון ותחזוקה שוטפת, אלא אם מדובר בוילנות מסוג וילונות גלילה אם לא מנקים אותם כראוי בזמן הם עלולים להתלכלך לאחר זמן מה, לשנות את צבעם ואף לייצר ריח לא נעים. חלקיקי אבק מצטברים עליהם ואף מזיקים כמו קרדית האבק, ריחות נדבקים לוילונות תלויים (למשל בסלון וקרוב למטבח) לכן מדי תקופות מסוימות יש להקפיד על נקיונם וזאת כדי שאח”כ לא יווצרו כתמי לכלוך אבק וריחות שיהיה קשה להסירם.

שמירה על וילונות נקיים ומסודרים היא לא משימה פשוטה וזאת כי רוב האנשים לא שמים לב לכך או שאין להם ידע על שמירה על הווילונות. לכן אם אתה רוצה לשמור עליהם לאורך זמן ולא להחליף אותם לעיתים קרובות – יש לשמור ולתחזק אותם.

אם אתם חוששים לנקות עצמאית את הוילונות או שהם מסובכים להורדה והרכבה חזרה אז באפשרותכם לפנות לשירותי כביסה מקצועיים, אבל העיקר שתדאגו לתחזוקתם.

במידה ואתם אכן מסוגלים לנקות עצמאית את הוילונות שלך להלן כמה טיפים לניקיון שלהם!

תחזוקה קבועה

לא נרצה לכבס את הוילונות מדי חודש בחודשו שכן זו משימה לא פשוטה- להוריד אותם,  לכבס, לגהץ- אם יש צורך ולתלות חזרה. זה לוקח זמן, זו משימה פיסית לא פשוטה ואם נעשה זאת יותר מדי- אנחנו עלולים לפגוע בבד. לכן, אנו נעדיף לתחזק באופן שוטף את הוילונות באמצעות ניקיון האבק, סגירת חלונות שלא לצורך, לסגור את דלת המטבח בעת הבישול ולא לעשן בקרבתם.  

שאיבת אבק ולכלוך מן הווילונות

דרך נוספת לתחזק ולנקות את הוילונות הינו לשאוב אותם. שואב האבק יכול להסיר את האבק שנוטה להצטבר על הוילונות ושמגיע מבחוץ, בקלות וביעילותהדרך הטובה ביותר לשאוב את הוילון הינה להתחיל מלמעלה – ששם האבק נוטה להצטבר ולשאוב כלפי מטה. בנוסף, ניתן לנער את הוילונות וכך להסיר מהם אבק.

כביסה במכונה

כפי שצוין לעיל, כיבוס רב של וילונות במכונת הכביסה עלול להזיק לווילונות. אבל לעיתים יש צורך בכביסה ולכן לאחר שהורדתם את הוילון התלוי יש לקרוא את הוראות היצרן בדיוק כיצד לכבס וזאת על מנת לא להזיק לוילון. יש להשתמש בתוכנית לכביסה עדינה בטמפרטורה נמוכה שכן טמרטורה גבוהה עלול לכווץ את הוילונות. במידה ויש כתמים על הוילונות לחדרי השינה חשוב שטרם הכנסתם לכביסה תמרחו על הכתם תכשיר מיוחד להורדת הכתמים והשרו אותם. לאחר מכן הכניסו למכונה וכבסו עפ”י ההוראות לעיל.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן