0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

כך תדגישו את הנוף בדירה במגדל באמצעות וילונות בלבד

המגורים במגדל מספקים יתרון אדיר על פני מגורים בבית קרקע – הנוף הפתוח. גם אם יש מסביב בניינים נוספים, לרוב הנוף בקומות הגבוהות הוא חשוף, מיוחד ומרגיש רק שלכם.

קו הרקיע עושה חשק לפתוח את החלונות ולהבליט את הנוף – כדי שיהפוך להיות חלק מהעיצוב של הבית. וילונות יכולים להיות פריטים עיצוביים מדהימים, שמאפשרים לכם לחשוף את הנוף בדיוק כפי שאתם רוצים ולשמור על תחושה נעימה בבית גם בשעות החמות של היום.

אם יש לכם דירה במגדל ואתם מתלבטים איך להשתמש בווילונות להבליט את הנוף – הנה כמה טיפים עבורכם.

וילונות שקופים, שהופכים אטומים

בבתי המלון הגדולים כבר עלו על השיטה הכי פשוטה להשאיר את הנוף נוכח בעיצוב החדר. שילוב של בדים שקופים ואטומים בוילון אחד, שניתן להזיז הצידה ולשלוט בחשיפת האור והנוף בתוך החדר. הוילון תפור כך שניתן להזיז את החלק האטום האחורי, להגיף או לפתוח אותו, כך שנוכל לשלוט באור. כשנרצה לראות את הנוף, נשאיר את החלק השקוף פתוח.

מבחינה עיצובית הבדים השקופים יוצרים תחושה רומנטית, אוורירית ואינטימית ומוסיפים עוד טקסטורה ועניין לעיצוב הבית.

בדים שמושכים להסתכל על הנוף

אם אתם גרים בדירה במגדל שפונה אל הים, למשל, תוכלו לבחור בוילונות בגווני כחול ותכלת, ירוק וטורקיז, שמושכים את העין להסתכל על הנוף. כשהוילונות מוגפים ונחים בצידי החלונות הם הופכים למסגרת לתמונה, שאליה נשאבים בזכות הצבעים החזקים המתחברים ישירות לתמונת הנוף שבחוץ.

בדים בגוונים משלימים והפוכים לצבעי הנוף שבחוץ, יוצרים מסגרת ממשית. למשל בדים בגווני חום מול הכחול של השמיים או בדים בגווני אדום ובורדו אל מול נוף ירוק של צמחייה. באופן טבעי העין תימשך להסתכל על הנוף וכך הוא יהפוך לחלק מהעיצוב של הדירה.

וילונות שהם תריסים חכמים

היום וילונות הם לא רק מבדים והם לא נתלים בחופשיות על מוט, אלא מדובר בקולקציות שלמות של מוצרים שונים שחלקם ניתנים בהתאמה אישית. וילונות גלילה ווילונות רומאיים יכולים להיות פתרון מצוין להדגשת הנוף בדיוק ברמות הנכונות לנו, לפי שעות היום.

הם מאפשרים לנו ליצור אווירה ולשלוט בכניסת האור ובחשיפה לנוף שבחוץ, כך שבכל שעה ביום אנחנו יכולים להנות ממה שקורה בחוץ בדיוק איך שנוח לנו, בהתאם למזג האוויר ובהתאם לאווירה שאנחנו רוצים ליצור בבית.

בחירה באיכות – וילונות בהתאמה אישית

וילונות יכולים ליצור מסר עיצובי מאד חזק, לא רק בכל מה שקשור לעיצוב שלהם ולנראות, אלא גם באיכות שלהם, במבנה הנכון לחלונות הבית, בהתקנה המקצועית שמאפשרת שליטה על המצב וחשיפה לנוף. מומלץ להזמין וילונות בהתאמה אישית, בתהליך שבו איש מקצוע מגיע לבית, מודד את החלונות, בוחן את הנוף ורואה את האפקט שהוא עושה – ואז מוצא את הפתרון המתאים ביותר לכל דירה.

 

לפרטים נופסים על וילונות לסלון היכנסו לכאן

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן