0

וילונות אונליין קונים בוילונות רפאל!

0
Subtotal:
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
מזמינים אתכם להינות משירות אונליין של ייעוץ מקצועי ומכירה של מוצרי וילונות והצללה ועכשיו עד הבית! כולל התקנה ללא עלות :)

עיצוב וילונות

עיצוב וילונות אשר מתבצע בצורה מקצועית ואיכותית ותוך התאמה מלאה לדרישות ולצרכי המזמינים, יכול לתרום תרומה גדולה לנראות ולאווירה בכל אחד מחדרי וחללי הבית. אז זה אומנם נכון, שבראש ובראשונה לווילונות יש תפקידים פונקציונאליים – בין היתר, הם מאפשרים לנו שליטה מלאה בכניסת האור הטבעי לחלל ובכוחם אף להוות כאמצעי בידוד. אך מעבר לתפקידיהם הפונקציונאליים, לווילונות (ובעיקר לאלו המוצעים לנו כיום), יש כאמור, גם תפקיד עיצובי ואסטטי משמעותי. בכדי ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים בווילונות, חשוב לשים דגש משמעותי הן על בחירת סוג הווילון, הן על בחירת הבדים והן על הסגנון העיצובי.

עיצוב וילונות תוך התאמה לדרישות ולצרכים

אז בכדי ליהנות מעיצוב וילונות אופטימאלי, חשוב להבין תחילה את מלוא הדרישות והצרכים הפרטניים מאותו הווילון, תוך דגש על הפרמטרים הבאים:

  • החלל עבורו הוא מיועד: וילון אשר מיועד עבור חדר שינה לדוגמא, אמור להיות שונה הן בעיצוב והן במענה הפונקציונאלי אותו הוא מספק מווילון אשר מיועד לחדר עבודה. כאן חשוב לציין, שפרמטר זה אמור להשפיע גם על בחירת סוג הבד – כך שאם הווילון מיועד לחדר/ חלל שיש בו מסך טלוויזיה, ההמלצה היא לבחור בד עבה, אשר יאפשר אטימות מלאה ולא יפגע בחוויית הצפייה.
  • אזור המגורים: אם לדוגמא אתם חיים באזור עירוני סואן הווילון עלול להתלכלך מפיח ולכן, יעלה הצורך לנקות אותו בכל תקופת זמן קצרה. במקרה כזה, כדאי לבחור בווילון שקל ונוח לכבס אותו – במקרה שכזה, וילון העשוי מבד סינטטי יכול להוות כבחירה האופטימאלית עבור המטרה.
  • טעם אישי: יש לא מעט סוגים של סוגי וילונות ולא מעט סגנונות עיצוביים. מהסיבה הזאת, לפני שמקבלים החלטה, ההמלצה תהיה לערוך היכרות עם הסוגים השונים.

בחירת סוג הבד

לסוג הבד יש את ההשפעה המרכזיות על נראות ועיצוב הווילון ולכן, כדאי לשים דגש משמעותי על בחירת הבד – כידוע, סוג הבד הוא זה שיקבע בסופו של דבר מה תהיה כמות האור הטבעי אשר תיכנס לנו לבית. נהוג לחלק את בדי הווילונות ל-2 סוגים עיקריים – בדים אטומים אל מול בדים שקופים. בדים אטומים מסייע לבודד באופן אופטימאלי את החדר או החלל ולכן, הם יכולים להתאים למשרדים  ולחדרי עבודה (בהם כל כניסת אור יכולה לפגוע במהלך העבודה מול המחשב).
לעומת זאת בדים שקופים בכל  מיני שילובים יתאימו לאזורים שנרצה להשאיר מוארים במידה כזאת או אחרת,  לדוגמא אזור היציאה לגינה – במסגרת עיצוב וילונות, קיימת אפשרות לבחור בשילוב בין 2 בדים, אחד שקוף ואחד אטום – מה שיעניק שליטה מלאה בחדירת האור.

אם גם אתם מעוניינים להתחדש בווילון או במספר ווילונות תשמחו לגלות מגוון רחב של אפשרויות, הבאות לידי ביטוי בסוגים, בבתים, בסגנון עיצוב וילונות וכמובן, גם במחירים. ההיצע הרחב מהווה כיתרון, ומאפשר לכם לא להתפשר על אף צורך או בקשה.

ניווט באתר

סוגי וילונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן